החלמה וירידה במשקל


תצפו ותברכו ירידה במשקל בתקופה שאתם מטהרים את גופכם, אין אפשרות להימלט מזה, הרעלים ועודפי השומן רק משאירים אתכם תקועים במצב חולי עד שתתנקו לגמרי. 

כשאתם יורדים במשקל, הגוף שלכם עובד כדי לנקות את הפסולת המזיקה וחסרת התועלת, כימיקלים, רעלים ושומן עודף.


כדי לרפא לחלוטין מחלות מעי, כל החומר המיותר והרעיל חייב להתנקות.


הגוף שלך יודע מה הוא עושה והוא עושה דברים בצורה מושלמת, הוא "מנקה את הבית" ומחליף את כל התאים בתאים חזקים יותר לתפקוד ובריאות מושלמת.


אנשים רבים מתנגדים לרעיון של ניקוי רעלים מסיבי אם זה אומר לאבד מסת שריר.

מכיוון שהגוף זקוק לחלק בלתי רגיל של האנרגיה הזמינה שלו לריפוי ובנייה מחדש, אנחנו חייבים להירגע בתוך התהליך, להימנע מתרגילים לפיתוח גוף ולהפנים את העובדות הבאות:


✔מסת שריר כלשהי תאבד באופן זמני, אך בעיקר מאבדים שומן עודף ומים.


✔הגוף לא צריך שרירים גדולים בנויים היטב במהלך שלב הריפוי ובחודשים הראשונים של התחדשות הגוף.


✔שמירה על מסת שריר מוגזמת רק תגביל את אספקת האנרגיה הזמינה עבור המשימה החשובה ביותר של הגוף, והיא ריפוי.


✔כאשר הגוף ריפא את עצמו ורמת האנרגיה החיונית היא גבוהה באופן עקבי, אפשרי להחזיר את המשקל ואת מסת שריר הרצויה.


⚖החלמה ועלייה במשקל

יש לצפות לעלייה הדרגתית ובריאה במשקל לאחר שהגוף השלים את הניקוי והריפוי. בשלב זה, הגוף באופן אוטומטי וטבעי יעבור משלב קטבולי (פירוק) לשלב אנאבולי (בנייה).


חשוב להיות סבלניים ולאפשר כמה חודשים עבור הגוף לבנות מחדש את עצמו. בכדי להשיג מסת שריר, הכרחי להפעיל את השרירים, ניתן להגדיל את משך האימון ואת האינטנסיביות בהדרגה.


אל תכפו את תהליך הבנייה מחדש על ידי הוצאת אנרגיה רבה יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך - עדיף לנוח במהלך ששת החודשים הראשונים כדי לאפשר לגוף ה"חדש" שלך לצבור אנרגיה ולשקם את רקמות המעי כך שהוא יוכל לתפקד בכוח שיא. אם אין מספיק אנרגיה זמינה עבור המעיים עקב פעילות גופנית מוגזמת, גופנו לא יתפקד טוב, ונרגיש זאת.


בניית מסת שריר איננה נוגעת רק לחלבון, אלא להפעלת השרירים, זמן התאוששות מספק (מנוחה) ואכילה מזינה בתזונה דלת שומן עם "דלק" קלורי מספק לצמיחה. 

קלוריות ממזון שלם העשירים בפחמימות פשוטות הם "דלק" מעולה לפיתוח שרירים, במיוחד פירות העשירים בקלוריות  (בננות, מנגו, תמרים, וכו') הם מזון מושלם לבניית שרירים, והם מספקים חומצות אמינו לסינתוז חלבונים. 


מזונות עתירי חלבונים ותוספי מזון גורמים לחומציות בגוף, הופכים אותו לרעיל יותר, מרוקנים אנרגיה יקרה ומחבלים בתהליך השיקום והתאוששות לאחר האימון.